skitsammaa.blogg.se

Nya livet

Publicerad 2016-03-29 09:04:04 i

Sen min läkare ändrade mina mediciner och tog bort den ja haft mest av som inte är bra att ta alls egentligen har ja blivit mkt piggare, vaknar typ 8.30 och vaknar pigg, är piggare hela dagarna och mår sååå mkt bättre överlag. Så bra som jag mått sen hon ändrade har jag inte mått på flera år. Livet känns helt plötsligt ganska bra och ja kan tom börja känna att ja vill komma igång med praktik så småningom.
Jag är såå fruktansvärt glad att jag haft sån tur efter alla år med dåliga läkare att äntligen fått den jag har nu. Samma sak med den nya psykologen. Så skönt!

Och ngt som gör allt ännu bättre är att vi bestämt att vi ska köpa häst framåt sommaren. Ingen är lyckligare än jag och längtar att få komma igång med hästlivet på RIKTIGT igen, alla stall sysslor, rida och träna och förhoppningsvis komma igång med tävling lite smått igen. 
Yes, mitt liv känns riktigt bra nu !:) 

Köpte ett nytt schabrak igår, så kul att kunna börja handla hästgrejer. Böev ett marinblått med ceriserosa kant. Så fint! 
Jag längtar !

Nu morgonkaffe framför tvn


Kommentarer

Postat av: Loppan

Publicerad 2016-03-29 10:25:25

Vad glad jag blir av att läsa!!❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela