skitsammaa.blogg.se

tralalala

Publicerad 2016-03-23 16:11:10 i

Bara måste säga att ja verkligen fått världens bästa psykolog och läkare. Äntligen känns de som jag får rätt hjälp, pch sista månaderna har jag haft extreeeemt mkt ångest i stort sett hela dagarna men nu har min läkare ändrat i mina mediciner och ja ska få trappa ut en av medicinerna jag inte vill ha, och ärligt, de känns som jag är i himlen för jag har inte i närheten lika mkt ångest längre, fyfasen va bra de känns. Helt plötsligt blev livet en hel del enklare.:)

Pch jag ser fram emot sommaren jättemycket, de kommer hända ngt positivt som också kommer få mitt mående till de bättre. En flytt också snart hoppas jag så är livet så nör på topp de kan bli för tillfället.
Japp, idag är en bra dag för första gången på länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela